יוֹאָב וְהָאַרְנָב לוֹמְדִים עַל עֲרָכִים

הספר “יואב והארנב לומדים על ערכים” מציע מבחר פעילויות שמטרתן להקנות ולטפח בפעוט ובילד ערכים מופשטים חשובים, שבין הילד לבין עצמו ובינו לבין סביבתו.

הספר אינטראקטיבי ומלווה באיורים שמחים והומוריסטיים של סיטואציות מהחיים. כמו כן, הספר מכיל לוח משחק ודף מדבקות רב-פעמיות לעיצוב התנהגותי.

מבצע מיוחד לכבוד שבוע הספר! כל ספר ב-45₪ בלבד! לרכישה של 10 ספרים ויותר תינתן הנחה נוספת!

על הספר

הספר הוא ייחודי ועוסק בחוויות למידה ראשוניות של ערכים מופשטים משמעותיים לעיצוב התנהגות אישי וחברתי בשנות החיים הראשונות של הילד. הערכים במרכז הספר הם: זהירות, עזרה ושיתוף פעולה, עצמאות, התמודדות, התחשבות ונדיבות, סבלנות ונימוס, ביחד ואהבה ואכפתיות.

ילדים בגיל הרך יוכלו ליהנות מהעיון בספר לפי השלב ההתפתחותי בו הם נמצאים. בנוסף לבילוי האיכותי המשותף להורה ולילד, הספר מאפשר רכישת ערכים מעצבי אישיות בעזרת הצבת מטרות מתחומי התפתחות שונים, תוך אווירה משחקית ומהנה.

הספר נולד כתוצאה מניסיון רב שנים ותובנות של אמא לשלושה בנים וסבתא טרייה לנכדה הבכור, יואב. חוויות למידה רבות ושעות של ליווי, חינוך והשקעה בילדיה ובנכדה בשנים הראשונות לחייהם היוו השראה לרעיון יצירת הספר.

דמות הארנב בספר מבוססת על הדמות הראשונה שסרגה לאה לאחר שהתבשרה על הנכד הראשון שבדרך.

הספר “יואב והארנב מגלים את העולם”, הראשון בסדרת הספרים “יואב והארנב”, העוסק בהקניית מיומנויות חשיבה ולמידה לגיל הרך, יצא לאור בשנת 2020 וזכה להתלהבות רבה.

קהל היעד

הספר מומלץ לילדים מגיל שנה ועד גילאי הגן השונים ומיועד להורים, לסבים ולסבתות, לאנשי חינוך, לקלינאי תקשורת, לפסיכולוגים לגיל הרך ולכל מי שמציב לעצמו את המטרה ליצור תקשורת מול הילד ולהוביל אותו במסלול של הקניית ערכים ועיצוב התנהגות מונחית ערכים אלו תוך הנאה ויצירת דיאלוג משותף.

קצת על יוצרת הספר

לאה שם-טוב, מאמנת חיים בעלת ניסיון של 18 שנים, במהלכן עסקה בליווי לקוחות רבים במסע החיים. היא מתמחה בטיפוח המודעות העצמית של הפרט ליכולותיו ולחוזקותיו, תוך מתן דגש על התפתחותו האישית, המקצועית, הזוגית והמשפחתית. לאה מובילה את לקוחותיה בתהליך של הכוונה לזיהוי והצבת מטרות, תוך ליווי ותמיכה עד להגשמתן.

בעלת תעודת הוראה עם עשייה של 14 שנים בתחום החינוך, תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני במנהל עסקים.

“יואב והארנב לומדים על ערכים” הוא ספרה השני בסדרת "יואב והארנב". הספר הראשון בסדרה "יואב והארנב מגלים את העולם" יצא לאור בשנת 2020 וזכה להצלחה גדולה.
ספרה הראשון של לאה “ברכה לכל עט ועת לכל ברכה” יצא לאור בשנת 2003 על ידי הוצאת הספרים כנרת.